FORUM KLANU
SPIS MISJI
misje zalecane do wykonania oznaczono +
Poziom 1
(tu wykonujemy wszystkie misje)
Walka z kretsami (Kort)
- kupno kurtki i nabiodrników
Nagroda: 25 punktów doświadczenia
Pierwsza krew (Kort)
- Rozmowa z Mekdenem i zabicie 5 kretsów [1]
Nagroda: 50 punktów doświadczenia, 10 srebra
Podróż do stolicy (Kort)
- Rozmowa ze starcem
Nagroda: 50 punktów doświadczenia
Kwiatek Mroźnik (Ostap)
- Podróż do leśniczego a następnie do wiedźmy
Nagroda: 75 punktów doświadczenia
Dostawa uzbrojenia (Baguron)
- Podróż do marynarza Berda a następnie powrót do starca
Nagroda: 100 punktów doświadczenia, 5 reputacji miasta
Wielkie polowanie na oszalałe psy (Baguron)
- Zabić 10 oszalałych psów [1]
Nagroda: 100 punktów doświadczenia, 5 reputacji miasta, Niebieski amulet powrotu
Egzamin ze znajomości prawa (Baguron)
- Rozmowa z przywódcą Damiriusem
Nagroda: 50 punktów doświadczenia, Błogosławieństwo starszego(+40 do życia +3/5 do obrażeń trwa 1h)
Miasto w niebezpieczeństwie (Berd)
- Walka z potworami (bez względu na Twoją odpowiedź i tak będziesz walczyć, jednak w tej walce, nawet włos z głowy Ci nie spadnie:)
- Powrót do starca
Nagroda: 70 punktów doświadczenia, Pałka (wow)
Eliksiry Odwagi (Wiedźma)
- Podróż do Mekdena
Nagroda: 50 punktów doświadczenia, 5 reputacji miasta
Poziom 2
Szczurzy alfabet (Mekden)
- Rozmowa z Antykwariuszem a następnie zabić 7 ognistych pająków [2]
Nagroda: 200 punktów doświadczenia, Błogosławieństwo starszego (+40 d życia i +3/5 do obrażeń trwa 1h)
Pas lidera (Kort)+
- Zabić 7 kretsów liderów [2]
Nagroda: 200 punktów doświadczenia, Mały Eliksir Życia (20 szt.), Mały Eliksir Mocy (50 szt.)
Kłopot przywódcy (Baguron)+
- Rozmowa z Wacławem, Paeonikiem, Frogiem oraz Wiedźmą a następnie powrót do Damiriusa.
- Kolejny etap to pogadanka ze znachorem, Blodiarą i rusałką. Od razu zaopatrzcie się w 2 maślane bułeczki, które znachor będzie od Was chciał.
- Kontynuacja na poziomie 3
Nagroda: 525 punktów doświadczenia , 80 reputacji miasta
Ugryzienie wściekłego psa (Baguron)
- Pogadanka z Samuelem, następnie podróż do wśi kingała i zebranie z lokacji 5 gruszek. Podróż do samuela a następnie do Ostapa. Każe Ci zabic 5 zygredów [2] i 5 wściekłych psów [2]
Nagroda: 250 punktów doświadczenia
Nienawistne zygredy (Czuraj)
- Zabić 10 zygredów [2]
Nagroda: 200 punktów doświadczenia, Mały Eliksir Życia (20 szt.), Mały Eliksir Giganta (10 szt.)
Bunt roślin (Ferapont)
- Podróż do Froga, następnie do młyna a potem do druida -> ostapa -> druida -> Młynarza.
Nagroda: 150 punktów doświadczenia
Plaga myszy (Chłop Ichwan)
- Zabić 12 kretsów liderów [2]
Nagroda: 200 punktów doświadczenia
Piszczałka pastucha (Wejko)+
- Podróż do rzemieślnika, następnie do mędrca Paeonika a po rozmowie z wacławem do okręgu wiriga, gdzie zdobędziesz gałązkę z drzewa po prawej stronie.
Nagroda: 120 punktów doświadczenia, 5 reputacji miasta
Próba siły (Damirius)
- Walka z kurdonem
Nagroda: 50 punktów doświadczenia
Na przekór śmierci (Berd)
- Podróż do nekromanty i walka z psem
Nagroda: 250 punktów doświadczenia, Mały Eliksir Życia (10 szt.), Mały Eliksir Mocy (30 szt.)
Śniadanie pasterza (Wacław)
- Podróż na polane zapomnienia do Wejka i powrót do Wacława.
Nagroda: 50 punktów doświadczenia
Przeklęta ryba (Rybak)
- Podróż do Paeonika (wybranie odpowiedzi z figurką) i powrót do rybaka
Nagroda: 150 punktów doświadczenia
Mówiące kości (Nekromanta)
- Zabić 10 zmurszałych Szkieletów [2]
Nagroda: 150 punktów doświadczenia, Mały Eliksir Mocy (40 szt.), Mały Eliksir Życia (15 szt.)
Czarodziejska różdżka Leoliny (Leolina)
- Znajduje się w jednej z najdalej wysuniętych krypt (gdy odwiedzicie niewłaściwą zaatakuje was zmurszały szkielet [2])
Nagroda: 120 punktów doświadczenia
Spojrzenie w przeszłosć (Blodiara)
- Skolopendra do znalezienia na krańcu świata pod kamieniami, chusta Orlufii w drzewie w dzikiej puszczy.
Nagroda: Kontynuowanie misji
Amator słodkich bułeczek (Sporuks)
- Przyniesienie 2 bułek
Nagroda: 50 punktów doświadczenia, Mały Eliksir Giganta (15 sztuk)
Grzebień Ondyny Maeli (Rusałka)+
- Należy teleportować się zwojem, który przenosi na terytorium magmarów i czym prędzej porozmawiać z pimenem gdyż w każdej chwili mogą was zaatakować magmarowie
Nagroda: Notatka do misji Damiriusa
Larum (Baguron)
- Pogadanka z kilkoma osobami.
Nagroda: 150 punktów doświadczenia, Wielki Napój Wampira (20 szt.), Mały Eliksir Życia (10 szt.)
Magmarski zwierz (Arnika)
- Walczysz od razu. Najlepszy sposób to wyczekiwanie i atakowanie na bloku w ostatnim momencie.
Nagroda: 200 punktów doświadczenia, Duży Eliksir Giganta (5 szt.)
Post został pochwalony 0 razy (Jeśli uważasz, że ten post zasługuje na pochwałę, kliknij tutaj)
Przenieś ten post
--------------------------------------------------------------------------------
Poziom 3
Machina latajaca (Dziedzic Waldemar)
- Zabić 4 zygredy-wojowników [3] i 5 ognistych pajęczyc [3]. Po dostarczeniu zdobyć pyłek latania od wróżki.
Nagroda: 700 punktów doświadczenia, Pył latania
Jakiś licho (Władca Pirenej)+
- Podróż do czarnoksiężnika, który odeśle do paladyna Szyko. Następnie powracamy do Władcy.
Nagroda: 300 punktów doświadczenia, 20 reputacji miasta
Trening walki (Kort)
- Walka z kilkoma kretsami w pojedynkę (zaleca się użycie moroka)
- Zadanie można wykonywać co kilka dni.
Nagroda: Błogosławieństwo wojownika (+30 do życia oraz +2/4 do obrażeń)
Los wieży czarodzieja (Arnabag)
- Podróż do ostapa. Zdobycie z pająków i pajęczyc 6 żuwaczek i 4 pajęczyn. Zmielenie ich w młynie i udanie się do ogniska w lokacji z wróżką.
Nagroda: 1000 punktów doświadczenia
Krzątanina weselna (Czuraj)+
- Spacerek do kilku osób.
Nagroda: 50 punktów doświadczenia, 6 reputacji miasta, do wyboru kaftan zabójcy lub myśliwego.
Przepowiednia kuli przeznaczenia (Blodiara)
- Zabić 10 zygredów-wojowników [3]
Nagroda: 300 punktów doświadczenia, Eliksir Życia (10 szt.), Eliksir Giganta (5 szt.)
Oset i Chłopska relikwia (Chłop Ichwan)+
- Lokacja niżej, gdzie klikamy na krzaki.
Nagroda: 7 reputacji miasta, Płócienna torba, Wielki Eliksir Giganta
Rogata ryba marynarza Berda (Berd)
- Podróż do rybaka i powrót do Berda. Potrzebna będzie szynka (do kupienia w sklepie) oraz jaśmin (lokacja obok Leśniczego - zarośla jaśminu. Istnieje prawdopodobieństwo ataku iquarona [5])
Nagroda: 600 punktów doświadczenia
Upojenie krwią (Samuel)+
- Zabić 10 zażartych psów-demonów [4]
Nagroda: 100 punktów doświadczenia, Apteczka pierwszej pomocy
Astronomiczne poszukiwania (Paeonik)
- Podróż do ostapa. Pogadanka z jubilerem i dostarczenie mu agatu (z aukcji bądź poprosić geologa o wydobycie). Następnie przyniesienie pałki ostapowi. Na koniec wysłany zostajesz do Berda a tam czeka Cię walka z 3 okrętowymi kretsami.
Nagroda: 1200 punktów doświadczenia
Ukradziony portfel (Wacław)+
- Podróż do oszusta Gluma.
Nagroda: 8 reputacji miasta, do wyboru buty zabójcy lub myśliwego
Rzadka trucizna (Wiedźma)
- Zabić ogniste pająki [2] by zdobyć 8 buteleczek jadu (nie za każdego zabitego dostajemy jad)
Nagroda: 400 punktów doświadczenia, Duży Eliksir Giganta (5 szt.)
Niezwykłe skrzydła zygreda (rusałka)+
- Bij zygredy-wojowniki [3] do czasu aż zdobędziesz odpowiednie skrzydła.
Nagroda: 1 złota, Duży Eliksir Mocy (15 szt.)
Walka z martwiakami. (Paladyn Szyko)+
- (Ostatnia odpowiedź jest prawidłowa.) Ruszamy do mędrca ->paladyn -> Czuraj -> polana zapomnienia
Nagroda: 700 punktów doświadczenia, 30 reputacji martwiakow, klucz do opuszczonego domu
Pluszowe szczęście (Ostap)
- Zabić 7 kretsów-przywódców.
Nagroda: 400 punktów doświadczenia, Pluszowy krets (3 szt.)
Pierwsze narzędzie (Zielarz)+
- Misja na sierp. Wystarczy pójść do Paeonika i wrócić do zielarza z przetłumaczonym tekstem.
Nagroda: 150 punktów doświadczenia, Sierp
Patrol (Damirus)+
- Misja powtarzalna polegająca na zabijaniu potworów z raportów. Należy ja robić jak najczęściej.
Nagroda: 10 reputacji miasta
Poszukiwanie miejsca pobytu Orlufii (Damirius)+
- Podróż do Blodiary -> Odena. Kolejnosć klikania posągów to: trzy razy 1 raz 2 dwa razy 1 i raz 3.
Nagroda: 3400 punktów doświadczenia, 160 reputacji miasta
Zadanie Gizedora (Gizedor - Płaskowyż ciszy)
- Należy przynieść mu 10 kłaków sierści psa demona i młode atszu (za darmo u wacaława). Za drugim razem prosi o mały skrzący się kryształ.
Nagroda: ? punktów doświadczenia, kaftan do wyboru spośród: kata, mamuta i mrocznego.
Eksperymentalna zbroja (Stawros)+
- Zabicie 6 ficyli [3]
Nagroda: dostajemy do wyboru zestaw Mroku, kata lub mamuta. Zbroja znika po 3 dniach.
Wodorosty zielne (Wiedźma)+
- Zabić 8 gigantycznych zygredów [4] i zdobyć jemiołę
Nagroda: Wodorosty zielne
Głowy psów (Topielica)+
- Zabić 30 szalejących psów [3]
Nagroda: kontynuowanie misji
Poziom 4
Władca pierścienia (Blodiara)
- Podróż do Katiputa i z powrotem
Nagroda: 800 punktów doświadczenia, do wyboru: Mały amulet zniszczenia (zwiększa na 2h umiejętnosci kata), zwój kamienna skóra (dla mamuta) lub mały eliksir wiatru (mroczny)
Znajomość z Grupą najemników +
- Misje na reputacje różnego rodzaju, dostępne co 3 dni.
Nagroda: 50 reputacji najemników
Złoty pierścień z diamentem (Oszust Glum)+
- Do wyboru mamy wymianę pierścienia z Leoliną, Soreną, Natanem bądź też możemy odkupić go od oszusta po rozmowie z Odenem, gdyż okazuje się, że jest to jego pierścień. Będzie się to wiazało z wydatkiej 1,5 złota ale otrzymujemy bardzo cenną reputację miasta.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 20 reputacji miasta
Hełm galmachara (Paladyn Szyko)+
- Po misji majacej na celu wyniesienie hełmu z opuszczonego domu.
Nagroda: 200 punktów doświadczenia, 50 reputacji miasta, rękawice do wyboru z zestawów mroczny, kat i mamut.
Zaginieni rodzice (Berd)+
- Ostap -> Arnabag -> Wacław. Zebranie 3 kwiatów jaśminu. Po użyciu maści należy zabić 9 gigantycznych-zygredów. Zanieść pyłek do Arnabaga, gdzie okazuje się, że potrzebuje kolejnych 9 pyłków. Na koniec musimy zabijać niedźwiady do czasu aż znajdziemy kindżał.
Nagroda: ? punktów doświadczenia, 1 złota
42. strona Księgi Basarda (Paeonik)
- Odajemy ją po wykonaniu części misji z Orfulią
Nagroda: Satysfakcja
Leśne niesnaski (Frog)
- Należy zdobyć młode Atszu. Najłatwiej jest je kupić. Inna opcja to poczekać na szkatułkę Shaery i liczyć, że z niej wypadnie bądź też zapuścić się na terytorium Magmarów i próbować zdobyć w kopalniach jak nasz jaśmin
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, gałązka maliny (pozwala nasłać na gracza ślepego pchada [6])
Nieprzyjemności w młynie (Nekromanta)+
- Gadka z młynarzem. Walka z nieśmiertelnym szkieletem [4] jest na tym bezcelowa bo ma on kilka tysięcy życia. W poźniejszym etapie z misji z Orlufią dostajemy amulet, który osłabi szkieleta.
Nagroda: plecak na 4 dodatkowe miejsca, 25 reputacji miasta
Choroba służącego (Dziedzic Waldemar)
- Pogadanka z Katiputem a następnie podróż do znachora. Następnie należy zdobyć 2 krystaliczne węgle. (Możliwe do zdobycia w trakcie wydobywania kryształów w jaskiniach)
Nagroda: 100 punktów doświadczenia, Rzadki Zwój Uleczenia (10 szt.)
Napaść gordtów (Paeonik)+
- Ciężka misja z ubiciem kilku Gordtów [6].
Nagroda: 3.500 punktów doświadczenia, 10 reputacji miasta
Skażona rzeka Zarat (Samuel)+
- Zdobycie 2 kolczugowych robaków (są nazwane pancernymi czerwiami w zadanku), które rzadko wypadają z zombie. Można równiez kupić od graczy. Zadanie ma jedynie pewną szansę na udanie się i możliwe, że będzie trzeba przynosić je kilkakrotnie.
Nagroda: 150 punktów doświadczenia, 200 reputacji miasta
Kontynuacja poszukiwań Orlufii (Damirus)+
- Rozmowa z Berdem. Następnie z damirusem i rusałką. Czeka Cię potem walka z salonym iguraonem [5]. Jednak bez grupy lepiej nie podchodź
Nagroda: 6.000 punktów doświadczenia, 300 reputacji miasta
Ważne zamówienie (Ostap)
- Zabić 10 kretsów-przywódców [3] a następnie zdobyć skórę ragtichrona (2 szt.) i pęcherzykowaty metal (2 szt.) jednak wiąże sie to z dużymi kosztami, bo te przedmioty są rzadkością
Nagroda: możliwość zakupu części uzbrojenia z zestawu pierścieniowego
Zdobyta wioska (Damirus)
- Zabicie kretsa-rzeźnika [5]. Misja na 5 poziom wg mnie. Jest tam cholernie trudno i bez mocnego składu i sporych nakładów finansowych nie ma po co zaczynać nawet
Nagroda: 150 reputacji miasta, 4.000 punktów doświadczenia, 10 wielkich eliksirów życia
Ogólna mobilizacja (Damirus)
- Rozmowa z kamiennym lotosem. Zabicie 10 wyrzutków kamiennego lotosu [5]
Nagroda: 30 reputacji miasta, 500 punktów doświadczenia
Przekleństwo zarażonej rzeki (Samuel)
- w 20 min musimy obskoczyć kilka lokacji bo w przeciwnym razie będziemy walczyć z trudniejszym przeciwnikiem, który i tak jest nie do rozwalenia bez moroków odradzam na początek.
Nagroda: 4.500 punktów doświadczenia
Straszny głód (Katiput)
- Wymagane jest 100 punktów reputacji poszukiwaczy reliktów. Gdy dostaniemy od Katiputa klucz idziemy w okolice kleswy i w jednym z domów jest popielata pajęczyca [6]. Ma 1666 życia. 6 tygrysków starcza by ją pokonać.
Nagroda: Negatory Unariusa (służą do zbierania ogienników i kwiatów zgryzoty, które zamieniamy za reputację poszukiwaczy reliktów)
http://translate.google.pl/translate?hl … s.dwar.php linki z opisem misji nagrod itplev 1-11
Offline