THE STRONG AND HONOROUS

FORUM KLANU


#1 Fri-May-2010 11:51:50

 bogumillo

Administrator

Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: Fri-May-2010
Posty: 31
Punktów :   

Super Ciosy

1) Każda postać gracza (człowiek lub magmar) ma możliwość korzystania podczas walki z superciosów.
Aby zobaczyć, jakich superciosów zdążyłeś się nauczyć, kliknij na znajdujący się w górnej części ekranu przycisk „plecak” i następnie na zakładkę „Superciosy”.
W zakładce znajdziesz listę wyuczonych przez ciebie superciosów (zależnych od poziomu twojej postaci) czyli określoną kombinację prostych ciosów oraz bonus za każdy cios. Pierwszy supercios dostępny jest już od poziomu 1-ego, a na każdym kolejnym poziomie dochodzi jeden kolejny supercios 

2) Supercios stanowi kombinację prostych ciosów, indywidualną dla każdej postaci, które należy wykonać w walce w określonej kolejności. Oznacza to, że nikt wam nie może podać gotowej kombinacji ciosów - jedynym sposobem jest odkrycie go metodą prób i błędów.

WAŻNE: Każdy kolejny supercios nie może zawierać kombinacji użytej we wcześniejszym superciosie, przykład:

Pierwszopoziomowy supercios składa się z dwóch ciosów GÓRA GÓRA, dlatego też żaden z kolejnych superciósow dla tego gracza nie będzie zawierał tej kombinacji gdyż jej użycie uruchomiłoby właśnie ten pierwszopoziomowy cios. Dlatego też odkrywając nowy pamiętajcie żeby nie użyć kombinacji z już odkrytych przez was superciosów.
Istnieją przynajmniej dwie powszechnie używane strony, które pomagają odkryć właściwą kombinację poprzez podanie wszystkich możliwych kombinacji i gracz musi systematycznie sprawdzać kolejne pozycje aż do odkrycia właściwej. 

3) Supercios versus unik/blok

Supercios anuluje unik/blok w 100% przypadków, jeżeli supercios ma ten sam poziom, co postać.
Jeżeli poziom superciosu jest o 1 poziom niższy niż poziom postaci, prawdopodobieństwo zniesienia uniku/bloku wynosi 70%.
Jeżeli poziom superciosu jest o 2 poziomy niższy niż poziom postaci, prawdopodobieństwo zniesienia uniku/bloku wynosi 40%.
Jeżeli poziom superciosu jest o 3 poziomy niższy niż poziom postaci, prawdopodobieństwo zniesienia uniku/bloku wynosi 10%.
Jeśli różnica pomiędzy poziomem postaci a poziomem superciosu wynosi 4 lub więcej, supercios ma taką samą szanse bycia zablokowanym lub uniknionym ja zwykły cios.

4) Lista Superciosów

Siła Wilka
poziom postaci: 1
liczba ciosów: 2
Skutek: 2 dodatkowe punkty obrażeń do ciosu (w grze nie wiadomo dlaczego nazywa się to stratą)

Wielka Siła Wilka
poziom postaci: 2
liczba ciosów: 3
Skutek: 5 dodatkowych punktów obrażeń do ciosu

Żądza Krwi
poziom postaci: 3
liczba ciosów: 4
Skutek: Regeneruje 50% obrażeń zadanych przez cios, istnieje szansa ogłuszenia przeciwnika na 8 sek.

Wściekłość Pantery
poziom postaci: 4
liczba ciosów: 4
Skutek: Zwiększa siłę ciosu o 35%, likwiduje krwawienie

Atak Węża
poziom postaci: 5
liczba ciosów: 5
Skutek: Przeciwnik traci 40 punktów życia w ciągu 60 sekund (poprzez krwawienie)

Wielka Żądza Krwi (Great Thirst for Blood)
poziom postaci: 6
liczba ciosów: 5
Skutek: Regeneruje 75% obrażeń zadanych przez cios, istnieje szansa ogłuszenia przeciwnika na 10 sek.

Wściekłość Tygrysa (Fury of Tiger)
poziom postaci: 7
liczba ciosów: 6
Skutek: Zwiększa siłę ciosu o 50%, likwiduje krwawienie

Zabójczy Atak Węża (Deadly Attacking Snake)
poziom postaci: 8
liczba ciosów: 6
Skutek: Przeciwnik traci 60 punktów życia w ciągu 80 sekund (poprzez krwawienie)

Uderzenie Niedźwiedzia (Blow of a Bear)
poziom postaci: 9
liczba ciosów: 7
Skutek: Daje sporą szansę na ogłuszenie przeciwnika na 10 sek.

Wściekłość Smoka (Anger of the Dragon)
poziom postaci: 10
liczba ciosów: 7
Skutek: Ostatni cios jest krytyczny

Istnieją jeszcze 2 dodatkowe superciosy jednak aby ich móc używać potrzebne jest spełnienie kilku warunków, które napiszę innym razem (temat zostanie uaktualniony):
Siła Giganta - zadaje dodatkowo 7 obrażeń i przez 40s zwiększa szansę na zadanie krytycznych obrażeń następnymi ciosami
oraz Niszczący Cios (Shattering Blow) - zadaje dodatkowo 35 obrażeń

5) Dla konkretnych stylów walki najodpowiedniejsze wydają się następujące superciosy:
Atleta: Cios Węża i Wielki Cios Węża
Spryciarz: Cios Węża, Wielki Cios Węża i w zależności od konkretnej sytuacji praktycznie każdy z pozostałych superciosów
Łamignat: Żądza Krwi, Wielka Żądza Krwi i Uderzenie Niedźwiedzia

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.063 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naszeswinkimorskie.pun.pl www.strazgda.pun.pl www.usa.pun.pl www.assamitesclan.pun.pl www.energia10na11prz.pun.pl