FORUM KLANU
Opuszczony Dom - Byłe domostwo maga Lingraonca, którego król Magisz przeciągnął na ciemną stronę. Teraz dom ten stanowi niebezpieczną pułapkę dla wszystkich śmiertelników, którzy ośmielą się przystąpić jego próg"
1. Położenie Domu
• Opuszczony Dom znajduje się we Wsi Kingała (Ludzie) oraz Wsi Angriar (Magmarzy).
2. Warunki wymagane do wejścia do OD
• Aby wejść wykonujecie misję u Paladyna Szyka (Królewski Grobowiec/Grobowiec Monarchów) - Walka z martwiakami. Misja Dostępna od 3 poziomu
• Misja nie jest trudna , przy czym na ostatnim etapie czeka nas walka z jednym krzywym Potapem i trzema Sekciarzami więc radze wziąść zwoje zatrucia i dużo leczenia lub amulety przywolań.
Sekciarz [2] 97hp
Krzywy Potap [3] 138hp
• Po wykonaniu misji dostajemy klucz do opuszczonego domu - każdy członek grupy musi posiadać - «klucz» - nie zajmuje on miejsca w plecaku, więc nie ma sie co martwić, że chwilowo go nie używacie.
• Aby wejść do środka należy utworzyć grupe minimum 3 osobową.
►Każdych drzwi w domu pilnują strażnicy drzwi - Szkielet morok [3] na początek - i tu uwaga - niech was nie zwiedzie niski poziom potwora w rzeczywistości jest on silniejszy niż jakikolwiek potwor poziomu 3 jakiego do tej pory spotkaliście . Każdych drzwi strzeże 5 strażników (raz jest tylko 4 - na pierwszych drzwiach) i każdy z nich ma po 568 punktów życia. Poza tym po lokacji "kręcą się" inne potwory - na początek - Ożywione szkielety [3] - sa one silniejsze od strażników i okazjonalnie atakuja was, gdy stoicie w lokacji, a także mogą dołączyć do walki ze strażnikami mają 700 punktów życia.
►W drodze do Galmachara drzwi pilnują strażnicy - Wskrzeszone trupy [4] mają one 631 punktów życia i potrafią uderzyć 52 na bloku . Dodatkowo "kręcą się" Upiory [4] które są bardzo silne i mają 751 punktów życia
►Droga do Zermerch'a i Lingraonc'a jest najtrudniejsza !. Drzwi pilnują Wskrzeszone trupy [5] które mają 922 punktów życia następnie po lokacji "kręcą się" przerażające Upiory [5] mają one 1135 punktów życia i naprawde potrafią dać w kość.
3. Do jakich graczy adresowana instancja
Na poziomie 4 bez wydawania szalonej ilości pieniędzy realne jest zrobienie pierwszych 3 bossów czyli:
Fantom trupa [3]
Rewrót [3]
Galmachar [4]
Na następnych bossów radzę się wybrać na poziomie 5, bo nie da sie ich zabić bez ponoszenia szalonych kosztów.
Zermerch [4]
Lingraonc [5]
►WAŻNE: Na zrobienie Instancji - od chwili wejścia do niej macie 12 godzin - w tym czasie możecie swobodnie wchodzić i wychodzić z domu. Po tym czasie należy odczekać 48 godzin zanim bedziecie mogli wejść do domu ponownie.
►Timeout w tej instancji to aż 30 sekund! dlatego zwoje są tam efektywne i warto jest walczyć powoli - czekając pełne 30 sekund z zadaniem ciosu (gdy już sie leczymy)
► Nie zapomnijcie będąc w pieczarze u bossa Rewrót'a o mechaniźmie, który otwiera drzwi do bossów Zermerch'a i Lingraonc'a
►Co zabrać na pierwszych 3 bossów - serio - to nie są żarty - bez tych rzeczy nie ma po co wchodzić: każdy członek 4-5 osobowej grupy ludzi z poziomu 4 musi mieć:
1. 80-100 Zwojów Leczenia (rzadkie jak ktoś ma bardzo użyteczne na bossów będą)
2. Minimum ! 9 Zwojów Zatrucia (tj. minimum po 3 na bossa, a używanie na drzwiach opcjonalne)
3. 10 amuletów przywołań - Tygrysy lub Pchady (oczywiście lepiej brać Tygrysy)
4. Amulety ożywienia 1-2 - Kupicie je w Sklepie z Osobliwościami/Sklep "Przy Drodze" (Osada Mentalia/Wilcze Pustkowie)
5. Trochę jedzenia - (ryby, chleb, gruszki...) Do regeneracji życia, żeby nie zostać zaatakowanym zaraz po walce mając 20-30% HP (życia).
►Co zabrać na ostatnich 2 bossów - W grupie 4-5 osobowej:
1. 50-80 Zwojów Leczenia - najlepiej 5 poziomu
2. Minimum ! 6 Zwojów Zatrucia - po 3 na bossa
3. 2 Wielki Eliksir Giganta - po jednym na bossa
4. Amulety ożywienia 1-2 - Kupicie je w Sklepie z Osobliwościami/Sklep "Przy Drodze" (Osada Mentalia/Wilcze Pustkowie)
5. Amulety przywołań - każdy po 8 tygrysów lub po 5 Iguraonów.
6. Trochę jedzenia - Trochę jedzenia - (ryby, chleb, gruszki...) Do regeneracji życia, żeby nie zostać zaatakowanym zaraz po walce mając 20-30% HP (życia).
4. Cele instancji
a) Zdobywanie Reputacji «Łowcy Martwiaków»
b) Kwiaty Nekrosfodla - Znajdziecie w OD koło Bossów w skrytkach, które są potrzebne do Misji takich jak:
• Kwiaty Nekrosfodla - 3szt. dla Paladyna Szyka (Królewski Grobowiec/Grobowiec Monarchów)
• Wygnanie Baltazara - 3szt. dla Demonolog Berusz / Demonolog I-Wid (Przedmieście Grandforta/Przedmieście Fightwar)
♣ Kwiaty nie są we wszystkich skrytkach i są po 2szt. w jednej skrytce.
c) Misje związane z Bossami
• Hełm Galmachara - po zabiciu Galmachara grupa dostaje Hełm Galmachar'a. Tą misje będzie mogła ukończyć tylko jedna osoba !
• Korona Lingraonc - po zabiciu Lingraonc'a grupa dostaje Koronę i 5szt. Eferylu. Tą misje będzie mogła ukończyć tylko jedna osoba !
5. Informacje o Bossach
• Fantom trupa [3] - Potwór stworzony przez Lingraonc'a – fantom trupa. Tylko magowie wyższej kategorii mogą tworzyć takie istoty.
HP: 1818
Stan: Agreswyny
Level: 3
Obrażenia:
Normalne 34-46
Na bloku 17-23
Krytyczne 74-92
►Po zabiciu Fantom'a dostajemy Mały klucz runiczny Byal do otwarcia tylko jednego! magazynu z nagrodą.
Cichy Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo jedne ! Nabiodrniki (Kata, Mroku lub Mamuta).
Śpiewający Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo 1-16 Figury szachowe z drewna gruszy wymienialne na:
Zestaw Gniewu (Łamignat): Pancerz lub Nabiodrniki
Zestaw Północny Wiatr (Spryciarz):Kurtka lub Nabiodrniki
Zestaw Zabójca Gigantów (Atleta): Pancerz lub Nabiodrniki
• Rewrót [3] - W przeszłości osobisty sługa nadwornego maga Lingraonca, który odszedł w mrok razem ze swoim panem. Stał się ofiarą złowieszczej magii i obdarzono go ogromną siłą. Aktualnie jest wskrzeszonym martwiakiem stanowiącym zagrożenie dla wszystkich mieszkańców.
HP: 2018
Stan: Agreswyny
Level: 3
Obrażenia:
Normalne 36-49
Na bloku 18-29
Krytyczne 78-98
►Po zabiciu Rewrót'a dostajemy Mały klucz runiczny Gar do otwarcia tylko jednego! magazynu z nagrodą.
Cichy Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo jedne ! Napierśniki (Kata, Mroku lub Mamuta).
Śpiewający Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo 1-16 Miedziane figury szachowe wymienialne na:
Zestaw Gniewu (Łamignat): Młot
Zestaw Północny Wiatr (Spryciarz): Miecz lub Długi kindżał
Zestaw Zabójca Gigantów (Atleta):Pazury lub Tarcza
• Galmachar [4] - W przeszłości dowódca straży nadwornego maga Lingraonca, który odszedł w mrok razem ze swoim panem. Stał się ofiarą złowieszczej magii i obdarzono go ogromną siłą. Aktualnie jest wskrzeszonym martwiakiem, przywódcą martwiaków.
HP: 2331
Stan: Agreswyny
Level: 4
Obrażenia:
Normalne 41-52
Na bloku 21-28
Krytyczne 54-101
►Po zabiciu Galmachar'a dostajemy Hełm Galmachara i Mały klucz runiczny Ing do otwarcia tylko jednego! magazynu z nagrodą.
Cichy Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo jedną ! Broń (Kata, Mroku lub Mamuta).
Śpiewający Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo 1-16 Porcelanowe figury szachowe wymienialne na:
Zestaw Gniewu (Łamignat): Kaftan lub Buty
Zestaw Północny Wiatr (Spryciarz): Kolczuga lub Buty
Zestaw Zabójca Gigantów (Atleta):Kolczuga lub Buty
• Zermerch [4] - W przeszłości wierny sługa-rzeźnik Lingraonca, który odszedł w mrok razem ze swoim panem. Stał się ofiarą złowieszczej magii i obdarzono go ogromną siłą. Aktualnie jest wskrzeszonym martwiakiem, nosicielem magii śmierci i wrogiem wszystkiego, co żyje.
HP: 2581
Stan: Agreswyny
Level: 4
Obrażenia:
Normalne 17-45
Na bloku 9-23
Krytyczne 48-83
►Po zabiciu Zermerch'a dostajemy Mały klucz runiczny Czud do otwarcia tylko jednego! magazynu z nagrodą.
Cichy Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo jedne ! Buty (Kata, Mroku lub Mamuta).
Śpiewający Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo 1-16 Jaspisowe figury szachowe wymienialne na:
Zestaw Gniewu (Łamignat): Naremniki lub Naręczaki
Zestaw Północny Wiatr (Spryciarz): Naremniki lub Rękawice
Zestaw Zabójca Gigantów (Atleta):Naremniki lub Rękawice
• Lingraonc [5] - W przeszłości nadworny mag króla Magisza, który aby pokonać wroga, wszedł w układy z bogiem wszystkich martwych i przeklętych. Odszedł w mrok razem ze swoim królem. Lingraonc został obdarzony niewiarygodną siłą. Obecnie jest zdolnym magiem specjalizującym się w magii umarłych, obdarzonym wszystkimi zaletami nieumarłego.
HP: 4497
Stan: Agreswyny
Level: 5
Obrażenia:
Normalne 40-60
Na bloku 20-30
Krytyczne 82-124
►Po zabiciu Lingraonc'a dostajemy 5szt. Eferylu(każdy uczestnik w walce), Koronę Lingraonca i Mały klucz runiczny Teas do otwarcia tylko jednego! magazynu z nagrodą.
Cichy Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo jedne ! Naremniki (Kata, Mroku lub Mamuta).
Śpiewający Magazyn - po otwarciu dostajemy losowo 1-16 Figury szachowe z węgla wymienialne na:
Zestaw Gniewu (Łamignat): Hełm
Zestaw Północny Wiatr (Spryciarz): Hełm
Zestaw Zabójca Gigantów (Atleta):Hełm
Offline