FORUM KLANU
Ponieważ wkrótce pojawią się pierwsi gracze lvl7 na serwerze zaczną sie zapewne wycieczki do Pałacu Króla Magisza, dlatego aby nieco ułatwić postanowiłem opisać co i jak. Historie Magisza poznacie tu: http://warofdragons.pl/info/library/ind … ext&id=271
Pałac jest instancją, więc aby tam wejść należy uformować grupę minimum 3 osobową, ale na początku bardzo mocno sugeruję grupę 5 osobową! Po wejściu do środka macie 48 godzin na ukończenie instancji. Po tym czasie należy odczekać 5 dni zanim znów będziecie w stanie wejść do środka. Czasy transferu są w porównaniu z innymi instancjami mocno obniżone i wynoszą okolo 20 sekund (chyba, że coś się zmieniło – po pierwszej wycieczce będę w stanie określić dokładniej).
AGUDAR – legendarny bohater, którego wyczyny przeszły do historii jest pierwszym bossem, którego można zabić w pałacu. Podobnie jak w opuszczonym domu aby przejść z jednej lokacji do drugiej należy uprzednio pokonać strażników – 5 na każdych drzwiach. Na drodze do Agudara będziecie mieć do czynienia z Widmami wojownika Agudara [6] (czterech na każdych drzwiach, każdy ma niecałe 600 punktów życia) oraz Widmami Piromana [6] (jeden na każdych drzwiach, ma 376 hp) – takich przeciwników będziecie musieli pokonać 11 razy zanim dojdziecie do komnaty z bossem. Ponadto w lokacji – podobnie jak w opuszczonym domu – są inne potwory, które dołączają do walki ze strażnikami drzwi bądz atakują w trakcie, gdy stoicie w lokacji. Na drodze do Agudara są to Widma współwojowników Agudara [6] i mają około 900 punktów życia – są silne więc bezpieczna taktyka to zabić wszystkie z lokacji pojedyńczo aby nie wmieszały sie do walki ze strażnikami. UWAGA – wycieczka do Agudara jest absolutnie NAJŁATWIEJSZĄ z całego pałacu, więc jeśli sprawi wam dużo kłopotów to nie porywajcie się na dalszą wyprawe – ewentualnie do Lavretty – dalej – zdecydowanie odradzam. Jest to też wspanialła okazja do tego żeby zgrać się jako drużyna w walkach z takimi potworami. Jakimi? Trudniejszymi niż cokolwiek z czym do tej pory walczyliście – bez odpowiedniego paska oraz zgrania nie macie żadnych szans na pokonanie nawet potworów strzegących drzwi.
Walka ze strażnikami:
Zaraz po rozpoczęciu walki: zablokujcie się, wypijcie eliksir giganta i zatrujcie Widmo Piromana [6]. Teraz czekajcie pełne 20 sekund z każdym ciosem i czekajcie aż potwór umrze – do tego czasu NIE UŻYWAJCIE ŻADNYCH MOROKÓW.
Pasek (minimum 6 slotów musicie mieć jeśli chcecie się porwać na wycieczkę do pałacu, a zalecałbym 8) powinien wyglądać następująco (na każde drzwi!) :
• Eliksir giganta
• 2 zwoje Antymagii ( http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=2029)
• 2 zwoje Rozpraszania ( http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=1958) (zwoje do kupienia w sklepie łowców martwiaków u Paladyna Szyka)
• 3 zwoje zatrucia – im silniejsze tym lepiej ale od biedy mogą być najprostsze
• Leczenie – sugeruję miec minimum 1 eliksir zycia – same zwoje będą leczyć was zbyt wolno jesli chcecie przeżyc
Wracając do walki – bijąc się ze strażnikami musicie na początku zabić piromana z jednego względu – jest on magiem i swoimi czarami zabije was jeśli wy nie zabijecie go dość szybko. Dlatego walczycie powolutku trując maga i używacie zwojów Rozpraszania Magii w momencie gdy użyje on na was Inferno ( http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=2542) i czekacie aż mag nie zginie od zwojów zatrucia. Dopiero teraz mozecie zajac sie innymi strażnikami oraz przywołać moroki ponieważ teraz znikneło niebezpieczeństwo, że mag rzuci leczenie na pozostałych strażników ( http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=2083). Strażnicy sami na siebie rzucają zaś następujący czar: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=2077 – sugeruję zdjąć antymagią gdy mag będzie martwy – wcześniej nie warto marnować zwojów antymagii, gdyż macie tylko 2 w pasku.
Ważna sugestia na wszystkie walki ze strażnikami! Podzielcie sie potworami - niech kazdy zdejmuje Gniew Przeklętych ze z góry określonego strażnika.
No i tyle – 11 takich walk i już jesteście w komnacie Agudara – otwórzcie mapę, aby wiedziecć gdzie iść. Gdy już jesteście przy pierwszym bossie musicie przeładować paski. Powinniście mieć: 2 razy po 2 zwoje rozproszenia magii; reszta zależy od was przy czym odradzam zwoje leczenia, gdyż Agudar może je zdjąć i wówczas będzie wam cieżko przeżyć walkę. Agudar ma około 4000 hp i uderzenia 30-40 gdy jesteście zablokowani. Gdy nie jesteście zablokowani używa tego: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=1955 przez co każdy cios będzie krytyczny; dlatego odradzam odblokowanie się w walce z nim. Zdejmujcie co tam na was rzuci i przywołajcie pare moroków jeśli potrzebujecie. Po walce dostaniecie to: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=3102 – klucz ten umożliwi wam otrzymanie jednej z rzeczy wymienionych w bestiariuszu – co dokladnie sprawdzicie na tej stronie: http://warofdragons.pl/info/library/69- … z-p.8.html Ponadto osoby, ktore mają aktywną misję na fioletową odznakę podziemnych rycerzy otrzymają taki pierścień: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=2150
Następnym przeciwnikiem jest Lewretta [7]
W drodze do niej macie do pokonania 7 strażników drzwi – nieco trudniejszych niż poprzednio – tym razem będziecie każdorazowo walczyć z czterema Żołnierzami – widmami [7] (681 hp) oraz jednym magiem – Widmem Maga Wody [7] (613 hp). Dodatkowo po lokacji krążą dość mocne potwory – Dowódcy – widma [7] (1135hp).
Taktyka walki ze strażą oraz paski pozostają bez zmian w porównaniu z wyprawą do Agudara. Jedyne co się zmienia to siła potworów oraz rzucane przez nie czary. Mag leczy sojuszników tym: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … l_id=2083, więc ponownie kluczowym jest zabicie go truciznami zanim zaczniecie walczyć na poważnie z resztą przeciwników. Poza tym możecie zostać trafieni tym: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=2080 co sprawia, że wasze ciosy staną się bardzo słabe – dlatego używajcie tylko i wyłącznie superciosu węża przynajmniej do momentu aż nie zginie mag – wówczas używając zwoju rozproszenia magii możecie zdjąć z siebie ten efekt. Natomiast Żołnierze – widma rzucają na siebie lodową barierę (http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=2078) co sprawi, że będą one niezwykle ciężkie do trafienia – użyjcie zwoju antymagii gdy tylko zabijecie maga. Wówczas też rzucacie wszelkie moroki jeśli tylko potrzebujecie pomocy.
Lewretta ma 3701 hp i uderzenia mniej więcej takie same jak Agudar. Wygląd paska taki sam jak w wypadku walki z pierwszym bossem. Nie jest to silny boss, ale rzuca na was to: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … l_id=2080, a że walka będzie dość długa to pod koniec walki będziecie mieć na sobie 3-4 takie efekty (wówczas siła waszych ciosów będzie oscylowała w okolicach … 3-5) dlatego zdejmujcie efekt w momencie gdy będą na was minimum 2 i używajcie tylko superciosu węża. Jeśli używacie moroków to sugeruje przywoływać je pojedyńczo i zdejmować negatywny efekt z nich zamiast z siebie. Ponadto możecie zostać trafieni tym: http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=1949 – zostawcie sobie 2 zwoje tylko i wyłącznie na zdejmowanie tego efektu, gdyż jak widac z opisu – jest on zabójczy. Ponadto Lewretta za każdym razem gdy traci 10% punktów życia przywołuje nietoperza – każdy nietoperz ma 500 hp, nie używa żadnej magii i jest dość słaby.
Po walce otrzymacie klucz ( http://www.warofdragons.pl/artifact_inf … ul_id=3103), za pomocą którego możecie otrzymać losową wysoką zieloną broń (dla poziomów 7+) lub szachy – dokładnie sprawdzicie w bestiariuszu: http://warofdragons.pl/info/library/69- … z-p.8.html
Na tym etapie nie ma sensu porywać się na zulimana i kolejnych bossow – dlaczego opisze wkrótce, ale sugeruję poczekać na poziom 7-8 z ta wyprawa.
Ponadto:
W wielu lokacjach znajdują sie skrytki, w których jedna osoba w grupie znajdzie szkatułke, a w niej – po otwarciu odpowiednim kluczem ze sklepu łowców martwiaków niżej wymienione eliksiry:
• http://warofdragons.pl/artifact_info.ph … ul_id=2561
• http://warofdragons.pl/artifact_info.ph … ul_id=2562
• http://warofdragons.pl/artifact_info.ph … ul_id=2563
• http://warofdragons.pl/artifact_info.ph … ul_id=2564
• http://warofdragons.pl/artifact_info.ph … ul_id=2565
• http://warofdragons.pl/artifact_info.ph … ul_id=2566 (!!!)
W niektórych lokacjach można też znaleźć jadowite nekrosfodle służące do nabijania reputacji łowców martwiaków ( http://warofdragons.pl/artifact_info.ph … ul_id=1999)
Offline